nathaliemoralesc.blogg.se
We Came, We Raved, We Loved

Happy Birthday Sweetie!

Idag fyller min finska kusin år. Hon är faktiskt finsk och chilenare eftersom min farbror är chilenare och min farbrors fru är finsk. Iaf så kommer det bli en liten kalas till henne med släktingar osv sen så blir det väl saker jag vill göra själv typ kolla på film och sen kanske hoppa studsmatta , om jag ens pallar hahah. Men den här tjejen kommer bli 4 år gammal och hon är redan stor enligt mig för det kändes som förra året så hade jag henne i min famn :( och nu gillar hon inte att folk ska bära henne. Det värsta är att hon är väldigt kaxig mot folk haha hon säger saker på spanska t.ex Du är ful på spanska . Aja det blir väl en tråkig,rolig kalas idag, fast det blir väl roligare för småbarn. Tur att jag får sällskap av lite äldre kusiner. :)))))
 
 
      
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback