nathaliemoralesc.blogg.se
We Came, We Raved, We Loved

Yesterday

Igår skulle jag och släkten,kusinerna bada , så vi åkte till kaanan badet och badade osv sen vid typ halv 6 , 6 tiden så såg vi att det var grå himmel och det betydde ju att det skulle regna men det var ju fortfarande soligt och varmt. Efter en stund kom det lite droppar av regn så vi satte på oss kläder och packade allt, efter en liten stund efter kom det fan ösregn ! Alla som var där var fan roligast! Alla som var i vattnet sprang upp och alla som var vid gräsmattan blev ju genomblöta och jag :D Hahahahha så himla roligt men inte lika kul när man sitter i bilen med blöta kläder och skor :( Men det gör inget för jag blev torr när vi åkte till min farbrors hus som bodde i närheten och sen blev jag glad för min mamma köpte pizza till oss hehe :)
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback