nathaliemoralesc.blogg.se
We Came, We Raved, We Loved

Bilder och outfit

Hej, som sagt så har jag varit i Friends Arenan igår och kollat på när tjejerna spelar final alltså Norge mot Tyskland. Det var 41000 människor där så det var väldigt fullt! Och när man skulle gå hem var det också jävligt fullt vid gatorna osv haha men ändå så var det jätte kul :) Fast problemet var att vi kom hem vid 7 tiden och jag var såååå hungrig, att jag kunde hålla mig i typ 7 timmar vet jag faktiskt inte :O haha
 
 
 
 
 
   Outfit från igår
   
                 //Shorts från Ginatricot //T-shirt från JC // Armband från Glitter
                            //Glasögon från Ur&Penn//Skor från Converse
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback