nathaliemoralesc.blogg.se
We Came, We Raved, We Loved

Furuvik zoo i Gävle idag!

Heeej hej ska dra till Gävle nu så jag kommer inte uppdatera bloggen så mycket idag men jag hoppas att jag hinner blogga lite senare typ vid 8 tiden om jag orkar, annars uppdaterar jag bara på fredag ;) Jag hade också bjudit en tjejkompis men vi är inte så säkra på att hon kommer men jag hoppas att hon kommer! det skulle bli asbra.. 
 
 
Glömde säga en sak! Det finns en nöjespark där och i nöjeparken finns min Extreme som jag brukade älska att åka tills dom tog bort den från Gröna lund :( Men omg det finns en extreme där ! :D så överlycklig haha
 
                                                   (Tog bara en bild från internet på Extreme)
(Badplatsen i Furuvik)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni får ha en jätte bra dag så har jag det också i Gävle pösspöss :*
  
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback