nathaliemoralesc.blogg.se
We Came, We Raved, We Loved

Kaanan badet

Igår var det faktiskt en helt vanlig somrig och blåsig dag ute. Vi beslöt oss att bada igår eftersom det var ju varmt och solen sken, sen så hade vi bestämt att bada med några vänner så vi hämtade upp dom och sedan åkte vi till kaanan badet. Det var faktiskt en kul dag! Fast väldigt blåsigt men det struntar väl alla när man väl badar och är inne i vattnet :) men iallafall när jag kom hem så åt vi mat och kollade sen på när tjejerna från Sverige spelade mot Italien och medans jag kollade så ville jag ha något gott att äta så jag rotade i kylskåpet och hittade en sandwich ! Mums :) Därefter gick jag till mitt rum och höll på fixa min header till bloggen :) men vi får höras senare :) puss o kram :*




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback