nathaliemoralesc.blogg.se
We Came, We Raved, We Loved

Turkiet 2012 och 2009

Saknar verkligen när vi var i Turkiet och hur varmt det var!! Det var kanske 36 grader eller det är vad jag tror ! Men det var säkert varmare haha. Vissa bilder är från när vi var i Aqua Fantasy, sen bilderna när vi var vid stranden är i Lady beach, konstig namn jag vet ! Så ni bara vet så är det min lillebror och mamma på bilderna . Saknar verkligen Turkiet men jag vet att vi kommer åka dit igen och tills dess ska vi åka till andra länder som Grekland 2014 kanskeeee haha :D <3

                                           
 

Turkiet 2009!

                             
                           
    Bilden är när vi åkte till Turkiet med hela släkten haha så himla kul saknar det och vi bodde i hotellet 
                             Pegasos world!! Sök på google och kolla hur det ser ut där! 

 

 
 

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback