nathaliemoralesc.blogg.se
We Came, We Raved, We Loved

13 september 2013

Har gjort sjukt många grejer , jag har vart både upptagen men det har alltid vart roligt sen. Hade ingen outfit bild igår så kunde inte lägga upp något osv . Sen idag så har jag vart med kompisar , snackat och varit hemma och kollat på film med familjen. Vi ska tydligen kolla på en till film nu så jaaa fredagen är inte slut än för oss här hemma :) . Efter att ha varit med vänner gick jag hem med en helt massa böcker eller vad det nu var men det var säkert ipaden för den väger så jävla mycket sen en bok som är väldigt bred och tjock, sen så bytte jag om till bekvämare kläder som t.ex mjukisar. Men ni får ha en jätte bra fredag , haha oj har glömt bort att det är den 13 september och det menas att det är otur idag haha ha så kul :'D 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback