nathaliemoralesc.blogg.se
We Came, We Raved, We Loved

New in

Åkte till Sollentuna Centrum eftersom det var rea till klockan 9. Det var inte så jätte mycket rea men jag hittade iallafall två, tre saker :). Blev ganska nöjd ändå. Köpte två tröjor , ena hade en rosa stämplad A i mitten av tröjan och ena var en vit stickad tröja med nitar vid axlarna. Sen så köpte jag en nyckel dekoration där det står en glittrig N på :) jätte onödigt men den var billig. Fick också med mig en påse från Salt när jag köpte den vita stickade tröjan. Den var ändå ganska fin fast lite för stor för mig haha. Förrästen så är den gråa tröjan från Vero Moda, råkade skriva fel affär på bilderna haha . Sen så var det gratis grejer där man fick bland annat foundation , body lotion osv.. När vi klara för dagen i Sollentuna Centrum åkte vi till Maxi och köpte Loka vatten eftersom det var 3 för 22 kr . Jag ville ha en 7 up så jag tog en sån, loka flaskan var 2 liter alltså inte en liten baby flaska haha. 







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback