nathaliemoralesc.blogg.se
We Came, We Raved, We Loved

New in

Jag lovar det jag säger,jag köpte en svart byxa på direkten efter jag hade skrivit inlägget " Tips " hihi så nöjd , jag är också nöjd för det blev 100 kr rabatt!! Visste inte seriöst ! Hade visst tur idag. Nej men den här byxan kostade 400 kr och sänktes till 299 kr . Nice price. Sen så är det märket Crocker . Från början så hade jag prövat svarta byxor från bik bok för 500 kr men dom var inte så värst bra och fina ! Så som tur så gick jag och kollade på JC sen så hade jag bara dom här att välja mellan eftersom det är ju en bra märke sen så är den också jätte fin på min kompis och passade jätte bra på mig, tajt och väldigt tjock jeans till skillnad till Bik Boks svarta byxa :) Så det blev den här byxan :) Hihi




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback