nathaliemoralesc.blogg.se
We Came, We Raved, We Loved

The Conjuring ( Prat)

Ehm nu så har jag kollat nästan hela filmen ganska läskig men den känslan går bort sen . Det kan faktiskt hända att en person som får in en demon i sig, men det är inte så vanligt idag för det känns inte som att folk har fått det eller något . Men det kan hända. Haha bli inte rädda nu för jag har egentligen ingen aning men jag berättar bara att filmen är sann baserad så det menas att det hände för länge sen . Läskigt ... 
Aja nu ska jag inte prata om den där filmen men nu ska jag faktiskt kolla hälften igen idag , och fråga mina storebröder ifall dom har sett den så vi kan kolla på den tillsammans haha .



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback