nathaliemoralesc.blogg.se
We Came, We Raved, We Loved

THE CONJURING

ALDRIG ALDRIG asså ALDRIG! Slutade kolla när typ filmen skulle börja ! Åh jävlar Asså den var redan läskig för mig då ! Oh fyfan aldrig!! Fick värsta darrigheten och en läskig reaktion ! Sen fick jag också gåshud !! Kan inte heller fatta att den är sann baserad asså herregud !! Ännu läskigare att den är sann baserad oh jävla skit !! Förlåt för orden och alla utropstecken osv men asså kan inte sluta tänka på den där dockan !! Fyfan så himla läskig kollade kanske hälften venne nått sånt ! Aldrig aldrig eller jo när jag blir modig då ska jag kolla med mina öppna ögon hela filmen ! Snart snart är det dags att kolla den måste bara vänta till en bra tillfälle ! Och jag tror inte ni vill ha bild på skräck filmen men asså jag gör det ändå .






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback