nathaliemoralesc.blogg.se
We Came, We Raved, We Loved

Uppdatering!

Alla har väl sett eller märkt att det finns en uppdatering på blogg.se och den är sjukt bra som helst dessutom påminner den mig om datans blogg.se , nästan likadant tycker jag . Jag tycker den har blivit mycket bättre för nu kan man t.ex byta profilbild , göra så texten blir sne , tjock , understruket . Sen så kan man kolla på sitt arkiv vad man har lagt upp och till och med radera inlägg!! Innan kunde man inte radera inlägg och göra om texten ifall man hade publicerat den och sedan märka att texten blev dålig. Tycker verkligen att dom borde gjort detta uppdatering för innan var så dåligt ! Det tycker jag! Men det kanske inte ni tyckte. Men nu vet ni om detta uppdatering, men det är bara till för mobiler hihi . Ses :) 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback